venerdì 5 giugno 2009

Nervi

Staa: pensirosa
Canzonn: Gamba de Legn- Ciapasala no

S'ciao a tucc, incoeu gh'hoo deciss de tornà a scriv, manchen i esami de inglès lunedì e giovedì, ma adèss gh'hoo pussee temp perché gh'hoo no puu lessiouni. I esàmm de cinès hinn andà ben, anca se el dì de l'oral me sont trovada al cap de studi (che l'è giamò scherzos e come gh'hoo giamò dett, me gh'haa daa lessioun) E me gh'haa domandà se seri mì chi el faceva rebelòtt su... (Sì, cert, domandass ad ona che l'è tant silenziosa...:D)Pasiensa.

In quèsti dì sont stada giò on ciccinin perché el so on nagott in sul lavorà. Gh'hoo cercà de ciamà e nagott. El rispond no. E el manca on mes. Evidentement quest la me dispera. Verament, iniziavi giamò a pensà de restà a cà, ma mi rendi cont de che gh'hoo de andà, sì o sì. Capiti quel che el capiti. Infond, la ròba pussee grav che el pod succed l'è che gh'abbia de andà al consolaa e chied on bigliett de ritorni... E speri de rivà no a quei limiti...

Da on alter cant, nei ultimi settimani credi che g'hoo avuu ona specie de colp de fulmin virtual cont on fioeu milanès, la ròba pussee curiosa l'è che el par reciproco... Verament me gh'haa sorpres tant, e par che anca mì gh'hoo sorpes lü. A proposit, indipendentment de quest, l'è rimast impresionaa on ciccinin perché el dis che par che sia giamò compromettuda cont la politica.. Beh, a dila vera, me interessi de puu da alcuni ann...E i mè idei hinn semper i stèss... Pussee o men. La ròba pussee curiosa l'è che con rispett all'Itàlia, certi personi tant chiari nei lor idèi, me ghaan faa cogoss gent (virtualment almen) del mond politich... Sindach, consiglieri e candidaa. Insòma... o_O

Almen me gh'hann ciamà de la ONCE per on còrs de Braille. In realtà lor gh'haan l'obbligh de faa corsi, ma vist che hinn poch de volontaria Vigo, el se organizza quèst in concret ogni cert temp :D

Nessun commento:

 
Contrato Coloriuris