domenica 21 settembre 2008

Paradis caotich

"Fuggi,cosa fuggi non c'è modo di scappare, ho la febbre ma ti porto fuori a bere,
non è niente stai tranquilla è solo il cuore, porta Ticinese piove ma c'è il sole,
quando il dandy muore fuore nasce un fiore, le ragazze fan la fila per vedere
la sua tomba con su scritte le parole: "io vi amo, vi amo ma vi odio però, vi amo tutti,è bello è brutto io non lo so...io vi amo,vi amo ma vi odio però,vi amo tutti
è bello è brutto è solo questo"


Credi che questi frasi de ona canzon de Baustelle poeuden deffinì quel che proeuvi per Milàn. Questa voeulta gh'hoo minga lassà tanti rob a metà, per fortuna. Sunt rivada da par mì, hoo ciapà l'autobus da Berghem a Milàn, e da lì sunt andada a la stazion central per poeu rivà a Piazzal Loreto. G'hoo de dì che i cartelli che gheven in su la metrò me ghaan sorpresa on ciccinin....



Quindi, segonda questi pubblicisti, el milanès l'è l'ingles maccherronich. Sensa commenti. Ad ona persona che cognoss el dialett da on po' de fastidi la ròba :D

La gent l'è stada giamò gentil e gh'hoo mess no tant temp a trovà l'alberghi. Ona sciora me ghaa dett che sembri italiana. Appena sunt rivada in alberghi, hoo comincià a mandà sms a tucc: Seri rivada!

La prima persona che gh'hoo vist l'è stà Marco. L'è stà un po strani, el so no. Ghemm ciapà el campari cunt lo spirtz. El ghavevi minga ciapà prima, quindi hoo notà che l'effetti l'è tropp fort, e che bisogna controllass tant. Poeu gh'hoo avuu besogn de riposamm un ciccinin, e pussee tard, in del pomeriggi-sira, me sont incontrada cunt el MAurix, che el viv a Cassano sull'Adda, a Berghem, alora sunt anmò stada a Berghem. Me haa faa vedè dei posti bèlli e ghemm ciapà on gelati. El gelataa l'eva sciucca quand ghaa scovert che parlavi milanès. Maurix e mì gheem sonà in la sò cà (A la fin valeva la pena ciapà el tamburell) e me ghaa regalà ona fracch di cd.

El second dì gh'hoo ciapà on autobus fin a Milàn, e me sunt messa in on problema, perché come l'era de immaginà, me sont scordada de timbrà el bigliett e portavi minga cont mì la carta de identità (la ghavevi scordà a Milàn)ma per questa voeulta me gh'haan lassà stà. Quel dì me sunt giamò desorientada e me sunt sentuda in ansia. Per fortuna, ona ciamada ad un amis e domandà ad alcuni personi che me indicaron inscì inscì, ghaan resolt el problema. Me sunt messa appost e sunt andada foeura. L'era assurd, perché sentivi dapperttutt fischi, compliment e claxon. L'è minga on quaicos che capita tucc i dì, e men a Vigo. Me sunt vista cunt Andrea Pinketts, anca se poeu l'è vegnuu un su amis. L'era giamò simpatich, peccà che ghaveva minga tant temp. L'amis l'era surpres un cicinnin, perché el parlava velus e mì capivi tutt.



De sira, me sunt incontrada con Andrea L, e ghemm parlà in milanès, serom tant contenti de incontrasss. Al ritorni al alberghi hoo notà che l'era vera quel che me ghaveven dett: seren i militari che vigilaven la città. On latinoamericani me ghaa rott i bàll perché voureva andà foeura cun mì. Evidentement me sunt fregada.



Al terz dì, se ghann ripettuu i compliment e i fischi. Hoo comprà una para de cos in un supermercaa, ghavevi minga voeuja de rompemm la cò a cercà un ristorant e i prezzi, e el dì prima ghavevi vist vun. Sunt passada innanz ad una scoeula de fioeulini. Finalment gh'hoo parlà cunt Matteo B, e ghee semm incontrà in Piola, sunt andada da lù e ghemm parlà on ciccinin, gh'hoo anca salutà a la mader che la conoscevi giamò del alter voeult. Me gh'haa sorpres perche´la sta a studià el spagnoeul e l'è propri brava.




Quèla nott, Andrea L me ghaa ciapà cunt i sò amis, semm andà a cenà e a fà quatter chiaccheri in del Stardust, che l'è un de quei ristoranti tipo autoservizi-buffet liberi de quei che hinn geniali e purtropp a Vigo ghinn no. L'è stà assurd el faa de che quand eravom in macchina con la canzon de “umbrella” de fond, lu haa comincià a cantà una version "a la milanes". Inveci de “under my umbrella”, alla fine cantavom “Cata su l’ombrell-a” (sensa commenti...!)

El quatter dì hoo lassà el prim alberghi in cui sunt stada. Gh'hoo ciapà assorbenti (un'emmergenza assurda con la qual contavi no) Hoo faa dei giri finché mi è vegnuu a ciapà Paolo. Ghee seem incontrà finalment in de la stazion de Lambrate. A cà, i sù me ghaan ricevuda a la grand, el pader haa comincià a parlà prest el dialett anca cunt mì (el aspettavi no!) Ghemm mangià, ghemm vist un quai videi deilegnanesi, finché Paolo, Gianluca e mì semm andà al concerti dei Gamba de Legn a Mesero. Sunt arrivada e ghinn stà di presentazioni. El grup l'è stà tropp simpatich :D Seri in del tavul indoe seren i lor conosuu praticament, seri lì che cantavi e quasi ballavi tra la gent. Voleven che salissi a cantà ma per miracol me sont liberada. Anca se me sunt minga liberada de cantà a lur on pezz de la Madunnina :D Ghinn stà de scherzi, risadi, gh'hoo conosuu a de la gent... Quel sì, poeu sunt tornada caregà de regalini, ha,ha,ha. Hoo dormì a cà del Paolo a Barlassina. A quant par, Ste me ghaa riconosciuu al concert anca se ghaa dett no un nagott quand seri lì.





El dì dopu, sont andada cont Paol a Còmm. Purtropp el temp l'era minga belissim. Infatti ghaa piovuu on ciccinin e el laghi era allagaa. Comunque ghemm mangià a Comm, e pou semm rimanuu a Barlassina.





Di sera invece, siamo andati al Alcatraz ed io mi sono divertita, anche se avevo i piedi addolorati da un paio di giorni e qualcuno mi ha pestata. Mi ha direttamente uccisa! Ogni pista era praticamente come un stadio e c'erano intorno a 500 persone in ognuna... e non c'era nessuna lite ne niente. C'era sicurezza anche all'interno, che probabilmente è una defficienza che c'è qua in molti locali. Siamo arrivati da Paolo alle quattro del mattino.








La domenica abbiamo fatto dei giri a Milano città. Siamo andati al Castello Sforzesco, che è bellissimo. Anche abbiamo visto uno dei Navigli, veramente stupisce vederlo. Abbiamo girato intorno alla Piazza del Duomo e finalmente abbiamo percorso Vittorio Emanuele, per poi finire in una pizzeria a Lambrate. Visto che avevo i piedi distrutti, ci ha preso Gianluca a Lambrate.








Quèla nòtt l'è stada l'ultim in dal Paulin, el pader me ghaa regalà dei lavori in legn bellissim... Lunedì mattina, Paolo me ghaa lasciada in Lambrate, e mi sunt perduda. Me sunt desorientada tant, sunt rivada in Piazz Argentina. Hoo ciamà Andrea, che haa cercà de guidamm per telefoni, ma l'è minga stà util. A la fin hoo domandà a de la gent. Hoo lassà dei ròb in del alberghi. Seri giamò on alter voeulta in su la metrò, quand me haa ciamà Laura DM. Alora me sunt vista cunt lè, me haa portada in una zona dove de solit vann foeura i universitari. Ghemm bevuu on quaicos e ghemm parlà. Me ghaa faa rid che la cuntava su che la mader ghaa voeuja de andà a Santiago. Poeu gheem dovuu salutass, lè era on po impegnada cunt la tesi de l'università,



e hoo girà e ciapà on pezz de pizza in una panetteria. Sunt andada al supermercà, hoo comprà on quaicos, me hann lassà passà tre personi innanz in de la coda (credi che el me record fin adèss seren duu) e sunt andada in del alberghi. Quel dì anca riessi a parlà cunt Matteo C, che el dis che ghee pensa lù a portamm in aeroport.

E l'è rivà el ottavi dì. Giri intorni a Sant'Ambrogio, anca intorna al Dòmm, me riposi in del alberghi e mi incontri cunt Laura B, in del parch Sempione (indove l'è anca el castèll Sforzesch) hoo aproffità per comprà dei regali per cà. Me ghaa fatt rid che quand sunt andada giò de la metrò hoo sentì parlà a un signur anzian che lavorava là in milanès. Hoo parlà cunt Pinketts al telefoni, e poeu Andrea L l'è andà a famm un po de compagnia... ha, ha, ha.



L'ultim dì me sunt perduda in de la zona del Castell. Seri stracca, allora gh'hoo comprà dei biscotti e acqua in un supermercà.






Sunt tornada in del alberghi, me sunt sdariada un ciccinin, e sunt riuscida ad incontramm cunt Ul Mik e un alter component dei Longobardeath de sira in Piazz del Dòmm. Ghemm bevuu on quaicos e anca lor me ghann regalà dei cos. Me sunt divertuda.






Quand sunt tornada in del alberghi, seri foeura de cò. Seri inscì perche riessivi no a fà la valigia, ghavevi tropp cos, e anca foeura perché trovavi minga la mè carta de identità (che come de solit, era in del post pussee assurd in cui podaria vess) Ghoo parlà cunt Matteo C, e me haa dett de ripusamm un ciccinin, che el faria on squilli quand saria rivà. Quand me ghaa faa el squilli sunt andada giò e ho spettà. Infatti l'è passada la polizia e me ghaan domandà se andava tutt ben. Ghoo dett de sì, che domà aspettavi ad un amis, e hinn andà. Quand l'è rivà Matteo, anca lu ghaveva on regali, un peluche tant bèll. Me è dispiasuu che gheem no poduu stà pussee temp insema prima, e perché l'è vegnuu domà per portamm in aeroport. Infatti ghaveva de alzass el dì dopu, alura me ghaa lassà in del aeroport e ghee semm salutà. E ghoo ricomincià anmò. Entrà in del aeroport, da el fogli, ciapà el bigliett, faa el check-in e cercà la porta. Tri or de aerei e seri in O Porto. I mè genidur me ghaan ciapà lì, e ghavevi già recuperà sonn in del aerei, alura sunt minga andà a durmì quand sunti rivada a cà, ghavevi ""tant de fa".

Sunt tant cuntenta, ma volevi minga tornà. Sperem che la prossima voeulta resti un periodi a lavurà o un quaicos del generi...Ora so che ròba ghoo de fà.

Nessun commento:

 
Contrato Coloriuris